Vanaf 2006 helpt tamigo Sticks’n’Sushi om de dagelijkse werkzaamheden te verbeteren.
Tommy Hvid zegt zelf over de tamigo app dat het “geniaal” is. De app geeft, zowel de planner als de medewerker, op elke moment toegang tot belangrijke functies en informatie. Planners kunnen beschikbare diensten via de app aanbieden, terwijl medewerkers onderling diensten kunnen ruilen en vrij kunnen vragen.
“Een ander groot voordeel is dat iedereen toegang heeft tot onze tamigo voorpagina, zowel op de desktopversie als via de app, waar ze foto’s en beschrijvingen kunnen zien van onze interne campagnes en berichtgeving”, zegt Tommy Hvid.
Als Operations Managers is Tommy Hvid er zeker van dat tamigo’s financiële overzichten een directe invloed hebben op de omzet van Sticks’n’Sushi. Wanneer de budgetten ingeladen worden in tamigo, kunnen zowel het management als de individuele planner meteen zien of het geplande rooster valt binnen de financiële kaders die gesteld zijn.
Het is ontzettend belangrijk dat we weten wat de kosten van een rooster zijn terwijl we deze aan het maken zijn. tamigo geeft zeer precies voor al onze restaurants de loonkosten afgezet tegen de omzet weer. Deze flexibiliteit en transparantie is voor elke restaurantketen een “must".