Deze tijden zijn al hectisch genoeg en wij van tamigo willen graag ons steentje bijdragen om ondernemers te helpen.
De software van tamigo is speciaal ontwikkeld voor Retail & Horeca en erop gericht om eenvoudig de planning te maken en de werkelijke uren & omzet te registreren. Ook uitzonderingsgevallen zoals arbeidstijdverkorting zijn makkelijk bij te houden met tamigo.
Nu zijn dit precies de gegevens die u nodig heeft voor de compensatie via de NOW-wetgeving. En daarom willen we dit zo graag zo makkelijk mogelijk voor u maken de aankomende tijd.
Willen we u het volgende vrijblijvend aanbieden:
tamigo is een 100% online oplossing die je volledige controle geeft over het rooster- en registratieproces. Of je nu 7 medewerkers moet inplannen of 60 vestigingen onder je hoede hebt: Met tamigo kan je alles online in 1 platform bijhouden. Alle medewerkers hebben direct toegang via de smartphone app, zodat iedereen gelijk op de hoogte is van de laatste planning en registraties!
Vóór tamigo kwamen er diverse lijstjes aan te pas om de beschikbaarheid, verlofaanvragen en voorkeuren voor dagen bij te houden. Er was een enorme hoeveelheid tijd en geduld nodig om een kloppend rooster te maken data aan ieders wensen voldeed, inclusief die van mij!