Dienstrooster horeca

Dienstrooster horeca

Wat is een horeca gelegenheid zonder mensen? Niets toch! Horeca is mensenwerk! Het is cruciaal om een goed samenwerkend team te hebben. De sfeer binnen het team is alles bepalend: het beïnvloedt de collegialiteit, de betrokkenheid met de werkgever en de gastvrijheid.

 

Helemaal van deze tijd

tamigo is DE oplossing voor iedereen die dienstroosters in horeca maakt! Of je nu alleen de bediening inroostert of meerdere locaties runt: tamigo helpt je om eenvoudig horeca dienstroosters te maken. Bovendien kan iedereen de smartphone app downloaden en altijd inzicht hebben in het laatste dienstrooster. Ook worden de resterende vakantiedagen of –uren en Tijd-voor-Tijd saldo per persoon bijgehouden en inzichtelijk gemaakt. Geen excellijsten meer bijhouden, laat tamigo dat voor u doen.

Probeer tamigo 30 dagen gratis

De functies van tamigo

Laat medewerkers onderling ruilen, vrij vragen of juist uren overnemen; niets verandert in de horeca dienstroosters zonder goedkeuring. Maar zodra de goedkeuring gegeven is, wordt het dienstrooster automatisch geupdate en ontvangen de medewerkers een bevestiging. Zo wordt een hoop tijd bespaart en is er geen onduidelijkheid wie er aanwezig moet zijn.

 

Verloning

Iedere maand kun je met 1 druk op de knop de gewerkte uren per persoon exporteren voor de salarisadministratie. Geen urenbriefjes overtypen of oude roosters nakijken: besteed je tijd aan je restaurant en gasten! We kunnen er zelfs voor zorgen dat de export direct ingelezen kan worden in het salarissysteem. Scheelt je weer kosten aan je salarisadministratiekantoor

 

Overtuig jezelf

Maak je horeca dienstroosters 30 dagen gratis in tamigo! Klik rechtsboven op ‘Gratis Testen’

Ik heb meerdere rooster apps vergeleken. Uiteindelijk bleek tamigo het fijnst om mee te werken, zowel voor mij als planner, maar zeker ook in het gebruik van de app door mijn werknemers.

Onno Zwart
Eigenaar, American Steakhouse Broadway