Een werkschema maken wordt eenvoudig met tamigo
Een werkschema maken wordt eenvoudig met tamigo

Veel ondernemers vinden een werkschema maken lastig en tijdrovend. Je kunt jezelf veel tijd en moeite besparen door te kiezen voor een online werkrooster. Kies je voor tamigo, dan maak je met de uitgebreide opties snel efficiënte werkroosters zodat jij optimaal kunt profiteren van de productiviteit van jouw personeel.

 

Een werkschema maken met tamigo

Het voordeel van een werkschema maken online, is dat deze altijd voor iedereen inzichtelijk is. Bovendien kun je wijzigingen eenvoudig doorvoeren zonder dat je iedereen van een nieuwe versie hoeft te voorzien. tamigo maakt een werkschema opmaken nog makkelijker met de online tool. Maak je gebruik van de app, dan kun je rechtstreeks met je medewerkers communiceren over dienstwissels, vakantieaanvragen et cetera. Vervolgens kun je deze wijzigingen met een druk op de knop doorvoeren. Zo bespaar je jezelf veel tijd.

  

In de planning kun je ook meenemen welke productie je verwacht. Het is ook mogelijk om taken en competenties te koppelen aan bepaalde medewerkers. Deze informatie kun je gebruiken om efficiënt te plannen. tamigo’s werkrooster is daarmee zeer uitgebreid, maar wij bieden nog meer.

Probeer tamigo 30 dagen gratis
HR Manager photo
HR Manager photo

Eén online oplossing voor workforce management

tamigo biedt één online oplossing waarmee alle facetten van workforce management worden omvat. Zo kun je werkschema’s koppelen aan de urenregistratie en direct doorzetten naar de payroll. Je kunt ook je kosten en productie koppelen aan je werkschema’s om inzicht te verkrijgen in de efficiëntie van je planning. Daarnaast zijn er diverse mogelijkheden op het gebied van HR, financiën, communicatie en meer. tamigo is een allround tool waar iedere ondernemer profijt van heeft.

 

Over tamigo

tamigo werd in 2006 in Kopenhagen opgericht. Wij richten ons met één online oplossing voor jouw workforce management op het vergemakkelijken van jouw taken. Met name ondernemers in de retail en de horeca maken veelvuldig gebruik van tamigo voor hun personeelsplanning, urenregistratie en andere tijdrovende taken. Wil jij ook een weekschema opmaken en profiteren van alle voordelen van tamigo? Probeer onze diensten dan nu 30 dagen gratis uit en ontdek het gemak van onze online tool.

Employee info screenshot

“Ik heb meerdere rooster apps vergeleken. Uiteindelijk bleek tamigo het fijnst om mee te werken, zowel voor mij als planner, maar zeker ook in het gebruik van de app door mijn werknemers”

Onno Zwart
Eigenaar, American Steakhouse Broadway