(Bijna) al uw medewerkers hebben een smartphone, maar u hangt nog steeds het rooster op in de kantine. Of u stuurt meerdere roosters per week door vanwege alle wijzigingen. Nu zat u te denken: “via een personeelsplanning app zou dat veel makkelijker zijn!” En u heeft gelijk!
Via de tamigo app kunnen medewerkers kunnen heel eenvoudig het rooster zien, maar dat is nog niet alles. tamigo's app voor personeelsplanning stroomlijnt heel eenvoudig verschillende administratieve processen.
– Ons online prikbord is de openingspagina van de app: Hierdoor kunt u heel snel berichten delen met alle medewerkers. Plaatjes, links, teksten, u kunt het allemaal delen en ze kunnen er niet omheen!
– Ruilen: Laat medewerkers onderling diensten ruilen. Pas wanneer de planner het goedkeurt, wordt het rooster bijgewerkt en is het definitief.
– Extra diensten oppakken: Heeft u iemand nodig, maar u weet nog niet wie? Stel de dienst beschikbaar en medewerkers die deze dienst mogen & kunnen werken kunnen hierop reageren. Als de planner dit goedkeurt, wordt het rooster automatisch bijgewerkt.
– Vrij vragen: Laat medewerkers via de app vrij vragen (vakantie, bijzonder verlof, etc). Dit is met de personeelsplanning app van tamigo zo makkelijk dat u alleen hoeft goed te keuren en het is direct zichtbaar in het rooster.
– Werkelijke uren: In de app kunnen medewerkers hun gewerkte uren terugzien. Hierdoor zullen ze VÓÓR de salarisbetaling al aan de bel trekken. Scheelt u weer correcties.
– Telefoonlijst: Handig om alle telefoonnummers bij elkaar te hebben.
– Verjaardagen: Onmisbaar in de app
U ziet het, onze personeelsplanning app is simpel, handig en bespaart u zeeën van tijd! U maakt uiteraard online het rooster, daarvoor is de smartphone wat te klein.
Door over te stappen op tamigo hebben wij een enorme efficiency slag gemaakt in het gehele rooster- en payroll proces én inzicht gekregen in de productiviteit