Tijdregistratie app

Tijdregistratie app

(Bijna) al uw medewerkers hebben een smartphone, maar ze houden nog steeds hun uren bij op urenbriefjes, papieren agenda of in een Excellijstje. Of ze gebruiken een ouderwetse prikklok waarmee je eenmaal per maand een overzicht krijgt van de uren. Via een tijdregistratie app zou dat veel makkelijker zijn!

 

tamigo’s tijdregistratie app is gratis voor je medewerkers en werkt op iedere smartphone (Android, Apple, Windows) of tablet. Via de app kunnen ze in- en uitklokken, dit schermen we uiteraard af zodat ze dit alleen kunnen als ze verbonden zijn met het wifi-netwerk op locatie. Inklokken vanuit bed is natuurlijk niet mogelijk!

 

We kunnen de uren netjes op- of afronden, opmerkingen laten meegeven en ze worden direct afgezet tegen de geplande uren.

Probeer tamigo 30 dagen gratis

Meer dan een tijdregistratie app

Medewerkers kunnen meer met de app dan tijdregistratie:

  • Ons online prikbord is de openingspagina van de app. Hierdoor kun je heel snel berichten delen met al je medewerkers. Plaatjes, links, teksten, je kunt het allemaal delen en ze kunnen er niet omheen!
  • Ruilen: Laat medewerkers onderling diensten/shifts ruilen. Pas wanneer de planner het goedkeurt, wordt het rooster automatisch bijgewerkt.
  • Uren overnemen: Werkt hetzelfde als ruilen. Pas als de planner het goedkeurt, wordt het rooster bijgewerkt.
  • Vrij vragen: Laat medewerkers vrij vragen (vakantie, bijzonder verlof, etc) via de app. Wijs het af of accepteer
  • Werkelijke uren: In de app kunnen medewerkers hun gewerkte uren terugzien. Hierdoor zullen ze VÓÓR de salarisbetaling al aan de bel trekken. Scheelt weer correcties.
  • Telefoonlijst: Handig om alle telefoonnummers bij elkaar te hebben.
  • Verjaardagen: Onmisbaar in de app

 

Je ziet het, onze tijdregistratie app is simpel, handig en bespaart je zeeën van tijd! Je maakt uiteraard online het rooster, daarvoor is de smartphone wat te klein.

Door over te stappen op tamigo hebben wij een enorme efficiency slag gemaakt in het gehele rooster- en payroll proces én inzicht gekregen in de productiviteit.

Marijke Mesman-Hoekstra
Project Manager, Inntel Hotels