tamigo is de ideale online personeelsplanning oplossing voor zowel werkgevers als werknemers om urenregistratie snel en efficiënt te verwezenlijken. Dankzij onze smartphone app kunnen medewerkers snel en eenvoudig in- en uitklokken. Deze is uiteraard beschikbaar voor Apple, Android en Windows en werkt op iedere pc of tablet.
Doordat de urenregistratie app gekoppeld is aan de personeelsplanning en roosters, krijg je een digitale database met alle benodigde gegevens. Via de online omgeving van tamigo kun je de werkelijke uren altijd en overal inzien, bijwerken, exporteren en delen met uw personeelsleden.
In de urenregistratie app van tamigo kunnen medewerkers altijd hun gewerkte uren inzien en zullen ze sneller aan de bel trekken als het niet klopt. Hierdoor heb je minder correcties op salarisbetalingen.
Uiteraard kunnen ze ook in- en uitklokken via de app. Urenregistratie was nog nooit zo leuk!
De highlights van tamigo’s app urenregistratie:
Heb je geen zin meer in urenbriefjes, Excel lijsten of andere omslachtige taken voor de urenregistratie? Wil je je medewerkers transparantie geven over hun gewerkte uren? Wil je niet overal in/uitklokterminals ophangen, maar gewoon een app voor urenregistratie?
Maak je personeelsplanning inzichtelijk en bespaar ongelofelijk veel tijd met de urenregistratie app van tamigo.
Geloof ons niet. Overtuig jezelf en probeer tamigo 30 dagen gratis!
Vóór tamigo kwamen er diverse lijstjes aan te pas om de beschikbaarheid, verlofaanvragen en voorkeuren voor dagen bij te houden. Er was een enorme hoeveelheid tijd en geduld nodig om een kloppend rooster te maken data aan ieders wensen voldeed, inclusief die van mij!