Het registreren van uren doe je niet alleen om te weten of al je collega’s wel volgens hun contract werken. Je wilt natuurlijk direct een overzicht krijgen van alle vereiste toeslagen, declaraties, Tijd-voor-Tijd- en vakantieuren. Welkom bij tamigo’s retail urenregistratie.
tamigo is de ideale online personeelsplanning oplossing voor zowel werkgevers als werknemers om urenregistratie snel en efficiënt te verwezenlijken. Dankzij onze smartphone app kunnen medewerkers snel en eenvoudig in- en uitklokken. Deze is uiteraard beschikbaar voor Apple, Android en Windows en werkt op iedere pc of tablet.
Doordat de retail urenregistratie app gekoppeld is aan de personeelsplanning en roosters, krijg je een digitale database met alle benodigde gegevens. Via de online omgeving van tamigo kun je de werkelijke uren altijd en overal inzien, bijwerken, exporteren en delen met uw personeelsleden.
In de retail urenregistratie app van tamigo kunnen medewerkers altijd hun gewerkte uren inzien en zullen ze sneller aan de bel trekken als het niet klopt. Hierdoor heb je minder correcties op salarisbetalingen.
Uiteraard kunnen ze ook in- en uitklokken via de app. Urenregistratie was nog nooit zo leuk!
De highlights van tamigo’s urenregistratie app:
Heb je geen zin meer in urenbriefjes, excellijsten of andere omslachtige taken voor de urenregistratie? Wil je je medewerkers transparantie geven over hun gewerkte uren? Wil je niet overal in/uitklokterminals ophangen, maar gewoon een app voor retail urenregistratie?
Maak je personeelsplanning inzichtelijk en bespaar ongelofelijk veel tijd met de retail urenregistratie app van tamigo.
Geloof ons niet. Overtuig jezelf en probeer tamigo 30 dagen gratis!
Door over te stappen op tamigo hebben wij een enorme efficiency slag gemaakt in het gehele rooster- en payroll proces én inzicht gekregen in de productiviteit.